Patnáct nejčtenějších článků roku 2014 mělo dohromady 5 826 zobrazení. To znamenalo, že návštěvníci webu jim věnovali 395 hodin svého času. Nečetli jste některý? Podívejte se na jejich přehled.
Jako nákupčí jsem velmi často a rád dělal různé výdajové analýzy či statistiky. Byl to pro mě neocenitelný nástroj pro rozhodování.
Tentokrát jsem použil statistický program Google Analytics, abych se podíval, které články na mém blogu byly v roce 2014 nečtenější a měly nejdelší průměrnou dobu zobrazení.
Samozřejmě, že výsledek je ovlivněn datem zveřejnění konkrétního článku, ale jistou vypovídající hodnotu přehled má.
Patnáct nejčtenějších článků mělo dohromady 5 826 zobrazení. To znamená, že návštěvníci webu jim věnovali 395 hodin svého času.
Osobně taková čísla považuji za skvělý výsledek, který mi dává velkou motivaci do další práce. Pokud vám některý článek utekl, PŘEČTĚTE si jej.
Naplánujte si své vzdělávání, vědět víc se vyplatí!
- Excelentní nákupčí
- Strategické řízení nákupu a strategie nákupu
- Jak si vyjednat lepší dodavatelské podmínky – Výběrová řízení v nákupu
- Jak úspěšně vyjednávat s dodavateli – Vyjednávání s dodavateli
- Praktický trénink vyjednávání (nejen) pro nákupčí
- Strategie vytváření úspor krok za krokem
- Microsoft Excel pro nákupčí
- 15 příkladů nejlepší nákupní praxe
- Individuální školení na míru dle vašich potřeb
—
Líbil se vám článek? Klikněte na ikonu TO SE MI LÍBÍ a SHARE. Uděláte mi tím radost.
Jarda Cirkovský
Přečtěte si také