15 nejčtenějších článků za rok 2016

Výpočty, analytické nástroje, strategie nákupu, vyjednávání v nákupu nebo třeba prezentační dovednosti. To jsou témata, která vás na mém blogu zaujala nejvíce. Patnáct nejčtenějších článků roku 2016 mělo dohromady 13 717 zobrazení.

Pravidelně sleduji, které články a jaká témata na mém blogu čtenáře zaujmou. Je to pro mě velmi důležitá zpětná vazba.

Udělal jsem si porovnání s rokem 2014 a výsledek mi doslova vyrazil dech. Patnáct nejčtenějších článků roku 2016 mělo dohromady 13 717 zobrazení. V roce 2014 to bylo „pouhých“ 5 826 zobrazení.

Návštěvníci webu strávili jejich čtením více než 1 215 hodin svého času, v roce 2014 to bylo „jen“ 395 hodin.

Wow, super výsledek! Díky moc!

Pokud vám některý článek utekl, PŘEČTĚTE si jej.

15 nejčtenějších článků za rok 2016

  1. Sleva, marže, obchodní přirážka. Vyznáte se v tom a víte, jak se počítají? – Co se dozvíte: Co znamenají jednotlivé pojmy a metodika jejich výpočtu.
  2. Paretovo pravidlo a ABC analýza – Co se dozvíte: Naučíte se metodu, která vám pomůže dosáhnout nejlepších výsledků.
  3. ABC analýza – tu by měl znát každý nákupčí – Co se dozvíte: Článek ukazuje konkrétní příklad realizace ABC analýzy.
  4. Jak zvolit správnou strategii nákupu – Co se dozvíte: Jaké jsou čtyři základní strategie nákupu a strategie vztahů s dodavateli.
  5. 10 klíčových otázek pro úspěšné plánování v nákupu – I. část – Co se dozvíte: Na co konkrétně se musíte zaměřit, aby vaše plánování mělo „hlavu a patu“.
  6. 5 smrtelných zabijáků úspěšné prezentace – Co se dozvíte: Jak vystoupit z šedého průměru nudných prezentací.
  7. Co o vás prozradí vaše tvář a oči? – Co se dozvíte: Na co se zaměřit a jak se stát mistrem umění přesvědčivé komunikace.
  8. 12 tipů na efektivní práci s Excelem v nákupní praxi – Co se dozvíte: Rozebereme konkrétní příklady toho, s čím se nákupčí může při organizaci a analýze dat setkat a co by měl ovládat.
  9. Tajemství úspěšného oddělení nákupu – Co se dozvíte: Co odlišuje skutečně dobré a trvale úspěšné oddělení nákupu.
  10. Jak odhalit správné schopnosti a dovednosti, silné a slabé stránky? – Co se dozvíte: Jak určit, zda členové týmu mají ty správné schopnosti, dovednosti a znalosti či jaké jsou jejich silné a slabé stránky.
  11. 10 klíčových otázek pro úspěšné plánování v nákupu – II. část – Co se dozvíte: Budete mít jasno v tom, PROČ, CO, KDY, JAK a S KÝM plánovat. Dále budete umět odpovědět na otázku: Kolik letos v nákupu ušetříte?
  12. Schopnost vyjednávat – nezbytný předpoklad dobrého nákupčího – Co se dozvíte: Naučíte se velmi účinnou strategii vyjednávání a pět pomocných taktik.
  13. Hodnocení dodavatelů – mocný nástroj nákupu – Co se dozvíte: Proč je dobré věnovat se hodnocení dodavatelů a co k úspěšnému zavedení hodnocení musíte udělat.
  14. Jak mi můj nejúspěšnější seminář změnil život – Co se dozvíte: Prozradím vám příběh svého nejúspěšnějšího semináře, a jak mi změnil život.
  15. Umíte zvolit správný úvod vyjednávání – Co se dozvíte: Jak z nezávazného rozhovoru získat informace, které vám poslouží jako výhoda při vyjednávání.

Pořadí prvních pěti článků podle průměrné délky zobrazení

  1. Jak zvolit správnou strategii nákupu – 8 minut a 10 vteřin byla průměrná doba zobrazení tohoto článku. Z toho je patrné, že upoutal pozornost čtenářů.
  2. Sleva, marže, obchodní přirážka. Vyznáte se v tom a víte, jak se počítají? – Nejčtenější článek na mém blogu s počtem 5 076 zobrazení.
  3. Ne každý nákupčí je dobrý vyjednávač – 266 zobrazení neřadí tento článek mezi nejčtenější, ale průměrná doba prohlížení na stránce – 6 minut a 26 vteřin – svědčí o tom, že vás zaujal.
  4. 10 klíčových otázek pro úspěšné plánování v nákupu – I. část – Je to nejdelší článek, který jsem doposud napsal. Abych udržel pozornost čtenářů, musel jsem 8 stránek formátu A4 a 2 523 slov rozdělit na dvě části.
  5. 5 smrtelných zabijáků úspěšné prezentace – Poslední článek roku 2016. To se jistě podepsalo na jeho celkovém pořadí, jinak by byl nejspíše výše.

Naplánujte si své vzdělávání, vědět víc se vyplatí!


Líbil se vám článek? Klikněte na ikonu TO SE MI LÍBÍ a SHARE. Uděláte mi tím radost.

Jarda Cirkovský

Přečtěte si také