V čem EXCELENTNÍ NÁKUPČÍ převyšuje ty průměrné

Sedím v zasedací místnosti svého klienta a dychtivě naslouchám. Provádím analýzu nákupu jedné středně velké výrobní firmy. Probíhá pátý a poslední rozhovor toho dne. Úplně se vymyká od těch předešlých. Naproti mně sedí opravdový profesionál a je radost se s ním bavit.

Nemohu se ubránit a v duchu si říkám:

„Toto je EXCELENTNÍ NÁKUPČÍ! Kéž bych ho mohl na mých kurzech nechat vyprávět, jak dělá svoji práci. On dělá přesně to, co má. Používá techniky, postupy a vykonává činnosti, které já doporučuji.“

Nemusím klást otázky, ale i přesto dostávám jasné a výstižné odpovědi na vše, co potřebuji vědět.

Jeho kolegové se věnují nákupu již pár let a v nákupní branži nejsou žádní zelenáči. Ale ten rozdíl mezi ním a kolegy je znatelný na první pohled a je obrovský.

Je to jako přesednout z běžné verze OCTAVIE do luxusního a nabušeného SUPERBA. 

Co dělá ten rozdíl mezi excelentním a průměrným nákupčím?

Přemýšleli jste někdy nad tím, co způsobuje rozdíl mezi úrovní jednotlivých nákupčích? Co způsobuje, že jeden dělá svoji práci lépe než druhý?

Není to vždy jen přirozená inteligence, talent nebo schopnosti. Není to jen něčí touha být úspěšný. Není to jen motivace prosadit se.

Není to jen schopnost efektivně komunikovat, pracovat samostatně a řešit problémy, neustále se učit nebo pracovat v týmu.

Myslíte si, že opravdu dobrý nákupčí může být jen někdo? 

Rozdíl je v tom, co člověk prožívá v souvislosti s prací, kterou vykonává. Jaké emoce zažívá, zda má odvahu zkusit něco nového – a hlavně, zda má informace a ZNALOSTI a umí je používat.

A víte, v čem je problém? Většina nákupčích si neuvědomuje, že nemá dostatečné ZNALOSTI!

Jak to vím?

Měl jsem možnost hovořit s několika tisíci různých nákupčích a srovnávat. Ale hlavně sám jsem patřil do skupiny nákupčích, kteří neví, že neví.

Pochopil jsem to, až když jsem se začal systematicky vzdělávat.

Bez dostatečných ZNALOSTÍ se na vrchol nikdy nedostanete.

Je to, jako byste chtěli zdolat Mount Everest bez kvalitního vybavení. Samotná dobrá fyzička (praxe) nestačí.

V čem EXCELENTNÍ NÁKUPČÍ převyšuje ty průměrné

Dlužím vám vysvětlení, v čem EXCELENTNÍ NÁKUPČÍ převyšoval ostatní. Co myslíte?

Pokud tipujete ZNALOSTI a přístup k práci, tak máte pravdu.

Byl to jeden z nejpříjemnějších odborných rozhovorů, které jsem kdy měl.

Pozorně jsem naslouchal a odpovědi na moje nevyřčené otázky přicházely samy:

Jak pracuje s daty, jak řídí dodavatele a jak s nimi jedná, jakou volí strategii nákupu v jednotlivých kategoriích, jaké jsou zákonitosti trhu a jak funguje, které klíčové hybné síly ho ovlivňují, co platí na jednotlivé dodavatele a co si může nebo nemůže dovolit, co dělá, aby pro firmu zajistil dostatečnou zásobu v době, když je zboží nedostatek

Právě proto jsem pro nákupní profesionály vytvořil seminář EXCELENTNÍ NÁKUPČÍ. >>

Kombinuje ty nejdůležitější ZNALOSTI z každodenní práce nákupčích. Každá část kurzu je poskládaná tak, aby informace, metody, techniky i know-how pozitivně ovlivnily hospodářské výsledky firmy.

Na koho byste si vsadili?

Řekněte mi, na koho byste si vsadili, že:

  • má lepší nákupní ceny,
  • zajistí pro firmu potřebný materiál v požadovaném množství,
  • jím vybraní dodavatelé dodávají včas a dodrží podmínky,
  •  interní zákazníci jsou spokojení,
  •  má vyšší plat?

Na nákupčího, který:

  • přesně neví, jakou má zvolit strategii nákupu,
  • nezná nákupní trh,
  • neví, co na dodavatele platí,
  • neumí pracovat s daty,
  • neumí vyjednávat a argumentovat,
  • neví, jak rozvíjet dodavatele,
  • neumí udělat výběrové řízení,
  • je utopený v operativě a na práci se neumí podívat z nadhledu?

Nebo na nákupčího, který dělá svoji práci s nadšením a všechny zmiňované aspekty má v malíčku?

Nepochybuji o tom, že jste zvolili vzdělaného nákupčího, který má ZNALOSTI a dělá svoji práci s nadšením

A pokud cítíte, že si v uvedených dovednostech nejste jistí v kramflecích, chcete je mít v malíčku nebo si jen chcete rozšířit obzory, tak přesně pro vás mám připravený seminář EXCELENTNÍ NÁKUPČÍ. >>

Dejte mi 7,5 hodiny a já vás naučím TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ, co by měl umět každý nákupčí (… i když jste úplný začátečník, anebo nemáte výsledky, které byste chtěli mít). Klikněte zde >>

Ve znalostech je síla. Získejte je a naučte se je využívat

Svět se mění rychle. Proto ZNALOSTI, které máte dnes, vám zítra stačit nemusejí. A získat nové trvá velmi dlouho. Přitom právě ZNALOSTI budou stále více ovlivňovat hospodářské výsledky firem.

Jestliže i vám je jasné, že:

  • každá zbytečně utracená koruna znamená o korunu méně zisku,
  • každá ušetřená koruna přináší o korunu větší zisk,

pak se podívejte, jak vám pomůže seminář EXCELENTNÍ NÁKUPČÍ získat potřebné ZNALOSTI.

Pokud se ještě neznáme

Moje jméno je Jarda Cirkovský a v nákupní branži se pohybuji od roku 1992. Postupně se stal firemní nákup mojí vášní.

Pracoval jsem pro malé firmy i velké značky. Vedl jsem více než 260 seminářů, které navštívilo přes 2 000 nákupních profesionálů.

Znalosti jsem nasbíral během své dlouholeté praxe, a také učením se od celé řady českých i zahraničních expertů. Do svého vzdělávání jsem investoval více než 750 000 Kč.

To mi umožnilo stát se lektorem a konzultantem firemního nákupu a dělat práci, která mě velmi naplňuje a těší.

Jak vysokou částku jste ochotni investovat vy, abyste měli výsledky, které chcete?

Kromě semináře EXCELENTNÍ NÁKUPČÍ mám pro vás připravený speciální bonusy…

… BONUSY V HODNOTĚ 5 000 Kč.

Díky kurzu se naučíte nastavit úspěšnou strategii vytváření úspor nebo popřípadě nákupní plán a dosahovat skvělých výsledků opakovaně. A to i přesto, že nemáte mnohaletou praxi.

Je v tom ale jeden háček. Nabídka je časově omezena a platí jen pro prvních 10 zájemců. >>

Investice do úspěchu

Úspěch vám zaručit nemohu. Odpovědnost musíte převzít vy sami.

Nebo také nemusíte dělat nic, ale pak se nic nezmění. Můžete jít vlastní cestou pokusů a omylů, ale pak je velmi pravděpodobné, že se z vás EXCELENTNÍ NÁKUPČÍ nikdy nestane.

Nebo se můžete nechat navigovat a cestu k cíli naleznete mnohem snáz a rychleji.

Já vám mohu zaručit, že získáte vědomosti, které vám pomohou různé informace správně a efektivně vyhledávat, hodnotit a zpracovávat. Budete těžit z lepšího pochopení zákonitostí vašeho nákupního trhu a faktorů, které ho ovlivňují.

Naučíte se strategie nákupu, které většina nákupčích nikdy nedokáže pojmenovat. Správný postup realizace výběrového řízení se pro vás stane naprostou samozřejmostí.

Mohu vám garantovat, že pokud budete trpělivě a dlouhodobě nabyté znalosti aplikovat v praxi, dokážete dělat správná rozhodnutí – a ta budou pozitivně ovlivňovat hospodářské výsledky vaší firmy.