Také se setkáváte s tím, že oddělení nákupu může za „všechno“, nemá stejnou vážnost jako jiná oddělení a občas s nimi i „bojujete“. Co s tím udělat? Jak dosáhnout zlepšení vzájemných vztahů? Jak nastavit vzájemnou spolupráci? Jak dosáhnout zvýšení popularity nákupu ve firmě?
Pro úspěšné fungování společnosti je udržování dobrého vztahu s interními zákazníky pro pracovníky nákupu stejně tak důležité, jako pro oddělení prodeje udržovat dobré vztahy s externími zákazníky.
Tipy pro nastavení vzájemné spolupráce a zvýšení popularity nákupu ve firmě:
Další tipy, jak zlepšit fungování nákupního oddělení, se dozvíte na semináři Strategické řízení nákupu a strategie nákupu. Osvědčený postup realizace výběrových řízení a práce s dodavateli, způsob jejich hodnocení a zlepšování vám představím na semináři Jak si vyjednat lepší dodavatelské podmínky – Výběrová řízení v nákupu. Na semináři Jak úspěšně vyjednávat s dodavateli – Vyjednávání s dodavateli získáte dostatek tipů pro vyjednávání s dodavateli či i v obtížných situacích.